Dag 1.

Så har ett nytt kapitel i livet börjat. Första riktiga dagen hemma som mammaledig. 25 dagar kvar till att underverket beräknas komma. Så, hur fungerar detta och vad gör man? 🙂

Det jag är lite orolig för är att dagarna ska än mer långsamt än vad de redan gör. Ibland har jag liksom lite svårt att befinna mig i nuet och njuta av det som faktiskt sker just nu, speciellt när man har något så häftigt som väntar. Meeeen, jag ska göra mitt bästa nu och bara vara och passa på att göra allt det där som jag annars aldrig hinner, eller snarare inte har någon lust att ta tag i. Listan med saker jag planerar att göra är just nu uppe i 17 punkter, och den kan nog komma att bli längre..

Tänk. 13 månader ska jag vara hemma nu. Det är galet och lite svårt att greppa. Än mer galet är att jag inte har en aning om vad som händer efter de där 13 månaderna. Livet som konsult..

Aja djupare än så här blir det inte nu, hjärnan är på sätt och vis satt på “hold” och tankarna är fokuserade på en och samma sak. Ska dock försöka skriva lite träningsprogram nu och sen blir det nog en kopp kaffe framför ett avsnitt av Orange is the new Black. Hmm..jag tror nog att det kommer bli ganska så lätt att njuta av denna tid 🙂

13148090_1068347919912260_2079709695_o

Leave a Reply

