Typ vila.

Imorgon väntar en kväll i bilen, så jag ville inte vila helt ikväll även fast det egentligen var dags för vila (försöker vara hård mot mig själv gällande vilodagar..). Men, en kortare återhämtningsjogg (okej, med snabbare intervaller då och då..) kan ju nästan räknas som vila. Mitt fina hjärta följde med också så det blev en riktigt mysig tur, som dessutom lystes upp av en fantastisk måne. :mrgreen: Fyra kilometer i lagom tempo skramlade vi ihop och jag vann givetvis den sista spurten 😛

image

image

Vi har även börjat packa ner allt i lägenheten nu. Det känns lite overkligt att vi snart bor i hus..jag äger ett hus liksom?! Galet. Livet alltså ☺

Leave a Reply

