Onsdag.

Gissa vad?! På lördag gör jag min första tävling i tyngdlyftning. Jag är galet peppad! Ska bli hur skoj som helst..även fast jag i dagsläget är supernervös och tror att jag kommer faila alla min ryck. Men, nej, blir till att vända tankarna de kommande dagarna – jag vet ju vad jag egentligen kan 🙂

Träningen har gått riktigt bra den senaste veckan. Speciellt rycket har förbättrats otroligt mycket, jag sitter mycket stabilare..men, jag behöver fortfarande bli snabbare och mer explosiv. Aja, det är bara att nöta vidare. Oavsett vad ser jag verkligen fram emot lördagens tävling (även fast det både innebär trikåer och invägning). Vem vet, jag kanske lämnar tävlingen ett eller två PB:n rikare? 🙂

Det är verkligen synd att jag inte kan ta mig i kragen och författa fler inlägg – främst för min egen skull. Jag vill ju minnas allt det som händer nu i framtiden. Fast samtidigt, så mycket att skriva om är det väl kanske inte? Jobb, träning..ja, det är väl typ det 😛

Men, ja, en sån där hyperkommersiell dag har ju faktiskt passerat. I år var första gången på mycket länge som jag firade den med någon jag älskar (om man räknar bort familj och vänner) men jag har ändå inte så mycket att säga om dagen. Givetvis var den mysig och helt underbar, men så är alla mina dagar just nu. Jag behöver inte en dedikerad dag för att hylla kärleken, det gör jag varje dag ändå 🙂

Ha en fin dag!

Leave a Reply

