Angenämt problem.

Flera gånger har jag nu försökt att författa ett nytt inlägg, men jag de blir så tråkiga och platta att jag liksom har fastnat. Det är intressant..för när jag inte mådde på topp och livet var kaos så var behovet så stort att få skriva allt, tankarna fanns där på ett annat vis..nu när jag är lycklig och livet leker så känns det typ dumt att skriva om livet. Varför kan man fråga sig? Vem är jag rädd att trampa på tårna när jag förklarar och berättar hur lycklig jag är och hur mycket jag älskar det liv jag lever?

Men, nu ska inte detta inlägg handla om det..nä, bättre att skriva om den träning jag har genomfört 🙂 Igår var jag ju på ASK igen. Som jag gillar de passen, och som jag längtar efter dem! Igår blev det en och en halv timme lyftning med coach/instruktör. Att få träna med någon som ser allt man gör är jag inte bortskämd med, och jag försöker verkligen ta till mig allt och korrigera de svagheter som uppmärksammas. Mitt största problem just nu är att jag lyfter för graciöst (alltså, jag kan gilla det problemet :P). Jag måste bli tuffare och snabbare under stången, inte lika kontrollerat men ändå kontrollerat. Åh, det är så roligt att ha något att bita i!

Nästa vecka genomför jag även min första tävling i tyngdlyftning. Jupp, jag börjar redan bli nervös. Precis som det ska vara.

Ikväll ska jag göra en massa Bulgariska split squats. Stolt över mig själv som programmerar in en övning som jag egentligen avskyr..men, de fyller ju sitt syfte och det är ju det viktigaste. Ha en fin dag!

Leave a Reply

