Alldeles för bekväm.

Idag blev jag lite irriterad på mig och min bekväma sida. Så otroligt vackert ute med all snö som har kommit, men ändå envisas jag med att ta bilen till jobbet! Bättring där. Det är ju i just detta väder som jag helst cyklar (okej, små små snöflingor i ögonen är ju inte jätteskönt..men ändå) så varför gör jag det bara inte? Imorgon kanske? Eller man kanske skulle springa till jobbet imorgon? Värt att fundera på..

Fast samtidigt så tackar mina ben mig att jag var bekväm imorse. Har en lätt träningsvärk efter de tunga vändningar jag gjorde igår. Gårdagens pass innehöll bland annat att bygga till max i just vändningar. Kom inte hela vägen upp till 84 kg som är mitt PB, men 80 kg flög upp iallafall. Lite sliten i benen efter senaste veckans alla lyft så det påverkade lite. Men, tekniken på de tyngre vikterna blir hela tiden bättre iallafall. Fokus just nu är att inte hoppa framåt i mina lyft och samtidigt bli mer upprätt..det är helt klart lättare sagt än gjort.

Nä. Om man ändå fick spendera dagen utomhus..typ ta en lång skidtur med stopp i en toppstuga med allt vad det innebär. Det vore något det.

wpid-20141228_125210.jpg

wpid-20141228_125226.jpg

Leave a Reply

