Jag finns.

När vi la ner YesBox så var jag mest rädd för och mest orolig för hur jag skulle kunna göra det där jag tycker är allra roligast – träna och inspirera andra. Min kanal ut försvann ju helt plötsligt. Att utbilda sig till PT är dyrt, och svårt att kombinera med annat jobb så ja, jag var rädd att jag skulle förlora den delen av min värld.

Men. På något vis lyckas man klamra sig fast om man verkligen vill något. Allt behöver ju inte gå fort fram som sagt, och med de små ministegen jag just nu tar så kommer jag faktiskt närmare och närmare att få göra det där jag vill ännu mer.

Hemsidan är nu “up and running” kan man säga. Fortfarande massor kvar att göra, men det är sånt som fixas med tiden och som kommer att finjusteras hela tiden. Nu finns det iallafall en sida. Jag finns nu kan man säga. Det är ganska coolt ändå. Jag har några atleter jag coachar för fullt, och de blir faktiskt fler i den takt jag själv orkar och klarar med. Och jag leder pass på Friskis igen. Min värld försvann inte, och det känns skönt att veta att den alltid kommer att finnas där så länge jag vill.

Som sagt, det är fortfarande saker kvar att göra..men spana in www.camillaautio.se om du vill 🙂

Leave a Reply

