En känsla mitt i vardagen.

Lycka. Det är en ganska häftig sak att känna – lycka. Och att känna den känslan även fast allt kanske inte är sådär som man alltid har drömt om är ännu häftigare. Som det är nu är jag lycklig. Verkligen lycklig. Inte ens några men existerar egentligen.

Den braiga känslan förstärktes väl kanske en aning igår då jag slog till med nytt PB i back squat. Jag som, enligt mig själv, knappt tränar något nu förtiden. Att jag ändå förbättrar mig visar hur mycket kvalité i träningen betyder framför kvantitet. Jag börjar bli bättre på att träna när jag vill, och inte träna för att jag ska. Stor skillnad mellan just det, och jag tror att det är för att hjärtat och hjärnan är med som resultaten kommer. (Hmm..undrar om helgens överskott av socker – glöggmingel är farligt – hade något med saken att göra också..)

8 dagar kvar till att bilen rullar mot Sälen. Jag längtar som bara den. Semester, snö, jul och allt som hör till, och det bästa av allt..hjärtat mitt följer med! Som sagt. Jag är lycklig.

Leave a Reply

