Semesterkänsla.

Börjar känna av den där riktiga semesterkänslan nu. Inga måsten existerar och dagarna är fria. Förra veckan hann jag med ett besök i Trollhättan. Lite målande, mycket kaffe, mys med Milian och häng med bästaste Emms stod på schemat. 3h och 40 min har jag nu till en av mina absoluta bästa vänner..det är lite tufft, men vi ska nog överleva det. Dessutom har jag ju ett alldeles eget rum där också 😉

image

image

image

image

Som sagt, det finns inga måsten såhär på semestern. Och det innebär ju också att rutinerna försvinner. Det är lite småjobbigt i min värld. Träningen påverkas mer än vad jag vill och därför kan jag längta lite efter att jobba igen..fast samtidigt, att vara ledig väger nog upp det mesta ändå. Träningen blir av iallafall, och det är det viktigaste. Har hunnit med en hel del lyft, rodd och dessutom rullbandstest de senaste dagarna. Och en hel del promenader! Att gå runt på Kolmården en stekande het dag måste väl också räknas som träning? Speciellt med den träningsvärk som jag hade i benen..Kolmården är väldans kuperat kan jag meddela, man känner det bra dagen efter en massa utfall..

image

Ska strax börja röra mig mot Friskis för dagens pass. Styrka följt av cykel med ett dopp som avslut. Trevligt pass 🙂 Imorgon väntar långlöpning. Jag längtar! Ska testa både nya skor och ny väska, och en ny slinga också. Kan bli spännande detta 😛 Inte alls långt kvar till första loppet nu, det börjar märkas i min mentala uppladdning. Jag blir mer och mer fokuserad på min uppgift, och jag är så lättad över att jag känner mig mer förväntansfull än skräckslagen iår. Jag tror på mig själv helt enkelt och den känslan är guld värd!

Leave a Reply

