En aning svettigt.

Om du vill svettas floder så ska du köra det pass jag hade igår! Hade turen och fick med mig fina Stina. Vi både rodde och gjorde burpees synkroniserat i flera varv..måste ha sett ganska så roligt ut om man betraktade oss.

Gårdagens pass var då 10 varv av 300 m rodd och 9 burpees. 3 km rodd och 90 burpees allt som allt vill säga. Pass som dessa passar mig ofta då längre pass där man ska hitta ett bra tempo är lite av min grej. Men jag har nu också kommit fram till att detta är min största svaghet. Jag har sååå svårt att kliva ur komfortzonen och väljer hela tiden det där tempot som är ”lagom”. Varför kan jag inte låta det göra lite ont? Varför kan jag inte ta i liiiite lite extra? Kanske är det avsaknaden att ha någon att jaga ordenligt som spelar in? Kör ju större delen av min träning ensam..

wpid-20140611_182122.jpg

wpid-20140611_182105.jpg

Idag vila.

Leave a Reply

