Skam den som ger sig.

Igår lyckades jag! Jag vann mot bussen! 🙂

Ingen dålig hastighet man kom upp i med cykeln igår, benen bara gick. Ett stort leende spred sig över ansiktet när jag hittade rätt i drag och tryck, när man liksom känner att man verkligen jobbar och jobbar rätt. Svettades floder när jag väl kom hem, men vad gjorde det när endorfinerna rusade genom kroppen. Det är häftigt vad man kan få kroppen till att göra ibland. Lite synd att jag inte klockade mig, för jag tror att jag fick en ny rekordtid hem från jobbet igår..PB är ju alltid PB! 🙂

Hann slänga i mig en banan och sen var det ut på cykeln igen. 45 min distans. Blev en tur ut mot Skogstorp och hem igen, sammanlagt fick jag ihop 18,3 km. Ganska så bra tempo ute på landsvägen, men givetvis går det långsammare så snart man är inne i stan igen. Helt klart nöjd med turen iallafall.

Idag väntar ett jobbigare pass. 10 varv av 300 m rodd och 9 burpees..flåsigt värre! Det kommer vara ett sånt där pass där pulsen hela tiden är hög och det aldrig finns någon riktig tid till att vila (för man vill ju bli klar så snabbt som möjligt!). Men det blir nog ett ganska roligt pass ändå, att bryta av roddintervallerna med annat gör att det inte blir lika enformigt.

Just nu leker livet. Jag är glad. Jag bara ler. Snart semester. Sommaren verkar vara här. Hela kvällen igår spenderades i Sundbyholm. En fantastisk kväll helt enkelt..och jag ser fram emot många likadana resten av sommaren. Det går bra nu. 🙂

 

Leave a Reply

