Fin helg.

Min tanke var att jag skulle spendera denna helg i Köpenhamn och se Regionals på plats. Meeeen, så blev det inte. Jag har istället spenderat helgen hos mina föräldrar..och det är inte fy skam det heller. Att ligga ute på altan i en solstol och titta på Regionals är ganska härligt det också…solen tog bra också…jag har inte vågat mig på ett dopp i poolen ännu, det är lite för kallt för en badkruka som jag.
image

image

Hann med ett träningspass med Emms igår också. Ett svettigt och ganska tungt pass faktiskt. Det är så fantastiskt roligt att träna med Emma, och jag hade nog inte kört lika hårt i roddintervallerna om hon inte satt bredvid.

Gårdagens pass;
2 x
4 Wall walks (fixade dem i ett svep!)
5 pullups @30A1
6 TGU @16 kg

12-10-8-6-4-2
Russian stepups med stång i frontrack @35kg
15 kcal rodd
Sluttid; 14.08

Lyckades med att ramla efter andra stepupen. Det gick lite for fort ner och inbox var nog en aning för hög för den vikt jag körde med. Det gick iallafall bra men jag kommer nog få ett blåmärke på foten efter att jag försökte fånga stången…mindre smart ja.
image

image

image

image

I eftermiddag ska vi springa. 15km närmare bestämt. Kommer nog bli jobbigt, men det ska det vara. Blir till att anpassa farten och ha med sig vätska i spåret…samt vara noga med att dricka ordentligt hela dagen idag.

Nu ska jag fortsätta njuta av solen och titta på Regionals.

Leave a Reply

