Svårt att hitta det man letar efter när man inte vet vad man letar efter.

I mitt huvud snurrar det fortfarande runt en massa planer, förväntningar och förhoppningar om förändring. Jag behöver en förändring (seriöst..jag börjar ju bli bitter!). Förändringar kommer sällan till en, utan man måste själv ta sig till dem. Hur gör man det? Hur ska jag kunna hitta den där förändringen som jag behöver? Kanske finns den där framför mig, men en bit in i framtiden..kanske behöver jag bara ha tålamod just nu (eehh…jaa..det händer saker just nu som KANSKE leder till förändring, men vad säger jag inte).

Hur gör ni andra när ni känner att ni har fastnat? När den där platån infinner sig..när det är svårt att komma vidare till nästa nivå. Suck, ibland önskar jag så att jag vann någon miljon eller så. Då skulle jag utbilda mig mer inom träning (en PT-titel vore ju bra att ha..), satsa på att bygga ett varumärke, lägga tid till att utveckla varumärket genom att ta mig ut i världen på olika äventyr. Gaah, jag vill att allt ska hända NU! Inte om 10 år eller så. Och vad vill jag ska hända nu? Det är också svårt att säga..jag kan liksom inte sätta fingret på det. En drömvärld är det jag fantiserar om.

Flum och åter flum. Man kanske skulle skriva en lista? Få allt nerskrivet, bryta ner allt i små små delar..kanske att man då hittar vilken väg man ska vika in på?

Jajo..jag har haft vila idag. Vila är fasiken farligt! Det blir så mycket tid till att tänka och fundera då. Som tur var så gick en timme av kvällen till en lugn och fin promenad med Emma och Milian. Mitt hjärta smälter av att höra Milian prata och skratta! Det är som om allt trivialt och tråkigt varje dag är som bortblåst så snart jag träffar honom ( jooo…det är trevligt att träffa Emma också). Men ändå. Att ett leende från den där lille pojken kan göra så mycket. Sötaste Milian.

wpid-img_20140505_193052.jpg

 

Glömde göra mina solhälsningar imorse, så ska väl passa på att göra dem nu innan det är dags att sova..sov gott!

 

Leave a Reply

