Teamträning.

Man kan ju tro att jag har massor att göra och därmed inte hinner med att få ihop ett inlägg då och då. Men nej. Så är det inte riktigt. Även fast jag är väldigt öppen med hur jag mår, vad jag tänker och vad jag gör så finns det faktiskt saker som är svårare att skriva om…och det är sånt som har tagit plats i livet den senaste tiden. Och jag önskar så att jag kunde säga att det är positiva saker som händer.

Fortfarande mitt uppe i en testperiod när det kommer till träningen. Har hunnit med Bulgarian Split Squats, Pressar, Ryck samt en rolig metcon. Bulgarian Split Squats gjorde jag tidigare i veckan…jag har FORTFARANDE träningsvärk! Hmm..undrar om det är dem som har gjort att jeansen helt plötsligt känns någon storlek mindre? När jag körde pressar, ryck och den där metconen så hade jag turen att få träna tillsammans med Emms. Helt underbart, men samtidigt så smärtsamt…det är ju liksom en påminnelse om vad jag snart inte längre har. Inga nya PB:n under det passet, men det är ju inte bara PB:n som räknas. Metconen körde jag och Emms tillsammans. Det är lite vanskligt när vi gör såna saker, vi har en förmåga att börja tävla direkt..men samtidigt så gör det också att vi pressar oss lite till. Pass enligt nedan;
3 varv av – 
400 m löpning
21 svingar @16 kg
12 burpees
Jag kom in på tiden 12.15. Helt klart nöjd, även fast jag vet att jag kanske hade kunnat ge lite mer..speciellt om löpningen hade genomförts utomhus och inte på en bana på 30 m inomhus..men men, att få köra tillsammans med Emms vägde upp allt 🙂

Påsk nu också. Jag är för ovanlighetens skull kvar hemma. Inget Sälen. Det var ett svårt val. Men jag tror att det kan bli skoj att bli kvar hemma också. Snart ska jag ta mig till Friskis för att möta upp Stina och ro lite..bara 10 km..på tid..yey. Ha en fin dag!

Vi 2

 

Leave a Reply

