14.4, trasiga händer och irritation.

Nej. Irritationen beror inte på 14.4 eller mitt resultat där. Jag är nöjd med min prestation. 99 reps – dvs 39 T2B. Jag var dum och glömde ta med magnesium (hur kan man glömma det?!) så det blev lite halt mot slutet. Lyckades iallafall slita upp händerna, men det hör ju lite till. Reflektion efter att ha sett min video är att jag måste börja jobba bort den jäkla svingen i min T2B – den tar onödig tid. Men men, det är ju den som gör att jag klarar denna övning 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=Sghz5X20h74

Aja. Hade gärna tagit mig förbi T2B..nu var det tur att jag inte gjorde det då det inte riktigt finns utrymme för wallballs på Friskis..tur i oturen helt enkelt 😛 Kände mig annars inte så farligt sliten efter lördagens pass, men samtidigt så hade jag inte riktigt samma kraft i rodden som vanligt. Det var lite kämpigare än vanligt och höftböjarna var inte så jätteglada på mig.

20140325_074734

Irritationen då? Ibland undrar jag över hur man tänker? Jag är duktig på det jag gör inom coachning etc, jag har en bra utbildning i ryggen och jag tycker att det är fantastiskt roligt att hjälpa andra. Varför inte ta chansen och utnyttja den kunskapen när jag erbjuder den – gratis (!) dessutom! Handlar det om stolthet? Rädsla? Jag vet inte längre..lusten att hjälpa försvann lite när den långa processen dök upp. Det tråkiga är att det inte är jag som förlorar på detta..varför göra det så svårt när det är så enkelt?

Idag ska jag simma. Aktiv vila. Jag ör en liten vekling för jag tycker redan synd om mig själv och mina händer.. 😛

Leave a Reply

