Open 14.1

Jag skulle ha genomfört Open 14.1 i lördags var tanken. Men nej, efter krocken så var det ingen idé. Sista chansen blev således igår. Uppladdningen var väl inte optimal..först allt med Sälen, massor av skidåkning där armarna fick jobba på bra och sen sen hemkomst (landade i sängen 02.00 natten mellan söndag och måndag). Så nej, inte den bästa uppladdninge 🙂

Men men. Det är ju “bara” Open. Jag har inga mål utan jag kör för att det är skoj och för att få jämföra mig med alla andra lite. Jag lär nog iallafall sätta personliga mål med varje pass och det gjorde jag igår också. Målet var 300 reps. Allt eftersom klockan räknade ner så började tvivla på det resultatet. Körde i alla fall på och ja, jag slutade tillslut på 301 reps (om den sista repsen egentligen räknas är jag väl kanske lite skeptisk till..). Fy sjutton så jag mådde efter passet! Fortfarande idag så är lungorna ansträngda och jag hostar då och då..intressant.

Open 14.1 from Camilla Autio on Vimeo.

Träningssugen är jag redan idag ändå. Men antar att det är vila som gäller? 🙂

Leave a Reply

