Nöjd.

Metconhosta. Den bästa hostan! Fy sjutton, det var längesen jag mådde så här efter ett pass. Förkylningen gör nog sitt dock. Nöjd med dagens träning (ja, ni ser rätt – NÖJD! :)) i och med att min träning inte består av så många liknande pass som dagens. Det känns bra att veta att jag kan pressa på och köra så slut på mig. Det är ju ändå Open-tider nu 🙂

Dagens pass;
3 varv av;
10 power clean @40kg
10 laterala burpees

Tiden stannade på 3 min och 51 sek. Hade det varit tävling eller någon hade kört bredvid mig hade jag nog gjort allt lite snabbare i och med att lite vila är med i tiden. Men men. Givetvis fångades allt på film också 🙂

3 varv av ; 10 power clean @40kg, 10 laterala burpees (3 min och 51 sek) from Camilla Autio on Vimeo.

Det har varit en omvälvande dag annars. Återigen väntar förändringar. Förändringar som jag visste skulle komma..men kanske inte så snart. En sån där förändring då det rätta valet antagligen är det som gör mest ont. Lite tårar blev det på jobbet (det är tur att jag sitter i ett eget litet hörn..kan ju inte förstöra imagen av att vara hård och tuff :P). Andra besöket hos terapeuten idag också. Fortfarande inga djupdykningar men ändå mycket som kommer till ytan. Nya uppgifter att ta mig an..allt för att börja vara lite snällare mot mig själv. Och nu på kvällen har jag öppnat och stängt YesBox för allra sista gången. Jag har medvetet dragit mig undan från boxen för att lättare vänja mig från att den snart är helt borta. Men nja, det var ändå med smärta och sorg jag gick därifrån ikväll. Men, finns det några hejdå som är enkla att säga?

Aja. Nu är ett hejdå avklarat. Dags att börja ladda om inför nästa snart..

Leave a Reply

