Osanningar. Men ändå verkligheten.

Jag skäms. Över mig själv.

Jag gjorde Heavy Grace idag. Filmade hela kalaset, som vanligt typ. Men för första gången tvekar jag till om jag vill lägga upp videon eller ej. Inte på grund av prestationen. Den ska tydligen vara helt ok även fast jag inte är helt nöjd (ingen överraskning där inte!). Nej, jag skäms över den jag ser på filmen. Och det är fel, så fel! Och det är också just därför jag SKA lägga upp den. För det är inget fel på det filmen visar. För det filmen egentligen visar är en ganska stark tjej som lyfter en ganska tung vikt ganska många gånger. Den visar inte det som just nu snurrar runt i mitt huvud (och som jag inte ens vill säga högt för att det är pinsamt..).

Det är en sak att acceptera..och en helt annat sak att gilla något.

Aja. Här är filmen. Inte den mest smickrande videon, men det är väl inte det som räknas egentligen? (Tiden blev 6.00 tillslut)

 

Leave a Reply

