Team 1337 – nu kör vi.

Som jag skrev i förra inlägget så har jag flera mål för 2014. Två av dessa mål är nog ganska givna – AXA Fjällmaraton samt Bydalsfjällsloppet.

AXA kommer jag att genomföra tillsammans med Emms. Team 1337 gör comeback helt enkelt. Och varför då inte ta tillfället i akt och låta er alla följa vår väg till att klara de 43 kilometrarna som går upp och ner för tre fantastiska vackra bergstoppar? För detta ändamål har vi skaffat en helt ny blogg – http://team1337.me. Där kommer man att kunna läsa om min träning, Emmas träning, våra respektiva tankar och funderingar samt allt det vi gör tillsammans för att klara denna utmaning. Team1337’s blogg blir ett komplement till våra respektive egna bloggar..för ibland vill man ju faktiskt bara läsa om träning och inte behöva ta sig igenom alla mina dystra inlägg eller Emmas inlägg om bröstmjölk och blöjbyten (Emmas egna ord!).

Det är en spännande resa som väntar oss. 220 dagar kvar till start. Emma ska nu under januari komma igång med löpningen igen efter graviditeten – är inte den kvinnan fantastisk som redan nu satsar mot ett maraton? Jag själv ska som alla redanvet  kombinera distanslöpning med tyngdlyftning, en mycket intressant kombination. Hur det kommer gå för oss får vi se, det är inte resultatet som  är det viktiga utan det är vägen dit. Och vi ska ha förbaskat jäkla kul alla dessa 220 dagar!

Team 1337 – ingenting är omöjligt och det är endast den som ger upp som förlorar!

Jag och Emms

Leave a comment