2013 – årets om försvann

2013 är över. Äntligen.

2013 hade sina toppar och ljusglimtar. Men det hade också sina dalar, bottenskrap och sitt mörker. Det har varit kämpigt. Jobbigt. Hemskt. Det blev lite för mycket helt enkelt, och jag tappade bort det viktigaste som finns..jag tappade bort att leva livet.

2013 var dock året då vi flyttade YesBox. Året där sommarkvällarna spenderades på boxen. Det har varit ett år fyllt av träning, träning som gått både bra och dåligt, men så här i efterhand kan jag säga att utvecklingen och resultaten har varit fantastiska. 2013 är året då jag äntligen accepterade min kropp som min och förstod att den faktiskt är ganska bra. 2013 är också året då jag besegrade rädslan och vågade se siffrorna som stod på den där vågen. 2013 är året då ny vänskap uppstod och övrig vänskap fördjupades. Det är dessa saker jag tänker välja att ta med mig från 2013 – allt annat ska jag se för vad de är – nya erfarenheter som fått mig att växa som person.

2014 nu. Händelsernas år. Ett år där dörrar kommer att stängas men fönster öppnas. Om 2013 var året som försvann så kommer 2014 bli året då allt händer. Jag har flera mål för året som ligger framför mig, mål som både är orealistiska och realistiska, men det är så det ska vara 🙂 Når jag dem så är jag glad, gör jag det inte så har jag något att göra 2015.

Jag kommer inte ge några andra löften än ett detta år. 2014 lovar jag att jag ska börja uppskatta och älska mig själv igen. Allt annat är bara bonus.

Gott nytt år alla där ute!

 

Leave a Reply

