Måndag.

Igår plockade vi in en del av riggen på YesBox. Vi börjar bli duktiga på att både montera upp den och ner den. Det blev riktigt bra när den väl var på plats.  Tråkigt att vi fick ta till denna lösning dock, men de fasta räckena blev för dyra för oss i dagsläget. Men, en dag så ska de nog vara på plats.  Tack alla fina som hjälpte till igår,  vi hade inte klarat det utan er!

image

image

Efter att riggen var på plats så väntade träning. Open 13.1 stod på min programmering. Räckte det inte med att göra den en gång? 😉 Äsch, så farligt var det inte..men den var jobbigare än vad jag mindes (är det inte alltid så?). Positivt dock att burpees inte är så ångestframkallande längre, det är bara att göra dem helt enkelt. Greppet var nog det som tog mest stryk igår. Kom lika långt denna gång som senast. I mina ögon är det ett framsteg i och med att detta var träning och förra gången var det tävling med både domare och publik. På tävling gör man alltid lite extra så resultatet skulle nog ha blivit annorlunda om det hade varit tävling igen (eller så försöker jag bara intala mig det).

Ikväll ska jag ut och springa.  10 km. Yey! Och jag är ledig från boxen ikväll, kommer inte ihåg senast jag hade en ledig måndag..eller ja, ledig och ledig, programmering och bokföring ska fixas.

Helgen har bjudit på många tankar. Livet. Känslor. Är det här allt? Någon sorts förändring behövs, men hur förändrar man något när man inte vet vilken förändring man vill åt? Rädsla finns där också. Rädsla för att fasaden ska genomskådas och det där som så otroligt mycket behövs ska försvinna. Livet är komplext helt enkelt. Jaha. På fredag rullar bilen mot Göteborg. Det ser jag verkligen fram emot.  Ett avbrott i vardagen och något som kanske får detta hjul att stanna för en stund iallafall.

Leave a Reply

