Den stora mörka skogen.

Så. Blev det något klättrande i träd igår? Njaaa..det var för mörkt för att jag skulle våga mig på det (vem vet vad som gömmer sig i mörkret liksom..älgar, spindlar eller andra läskiga saker?) och när man dessutom trampar snett på smågrus så var det nog säkrast att hålla sig på den stig som var upplyst. Men! Jag klättrade lite i de hinder som fanns vid spåret i Årby. Och,  jag krälade under andra hinder och klättrade upp på stenar. Jag gick till och med runt och bar på en stor pinne/gren/stock. Faktiskt. Som tur var så var spåret tomt på andra människor…

Löpningen innan och efter allt detta roliga skulle vara lätt. Det blev den inte.  Men det är ju så förbaskat svårt att springa långsamt och lätt när trycket finns där! Så det gick ganska fort istället. Men jag är nöjd 🙂

Idag ska jag lyfta tungt. Det ser jag fram emot.  Men först ska jag göra klart några prislistor på jobbet. Hepphepp.

(Här hade jag kunnat lagt till lite roliga bilder på mitt äventyr igår…men, att bära på en stor gren, klättra upp på stenar och samtidigt fotografera sig hade gett lite konstiga vibbar om någon gått förbi..så inga bilder,  nej :-))

Leave a Reply

