En ljusglimt.

Igår var det som jag tidigare har nämnt lek på programmeringen. Hinderbana närmar bestämt. Det var riktigt skoj att bygga upp hinderbanan och sen var det faktiskt jobbigare än förväntat att gå runt i den..kan ju ha att göra med att jag hela tiden hade två 14 kg KB med mig..Och givetvis så fick kvällens första gäng på YesBox återanvända banan i uppvärmingen. Verkade uppskattat.

image

Livet är just nu inne i en period där dagarna är fullbokade men ganska så innehållslösa ändå. Hektisk period på jobbet just nu. Beslut som ska tas i det egna företaget som inte alltid är lätta. Men, som en liten ljusglimt i allt detta växer sig Adventskampen större och större. Jag är ruskigt nervös kan jag erkänna. .och då ska jag bara jobba i kulisserna och inte ens tävla. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir bra och att alla inblandade får en fantastisk dag. Tänk ändå vad Adventskampen har kommit att bli. Från början en liten idé om en tävling mellan några boxar där ryktet sen spred sig till idag då vi har fått neka ett flertal lag för att tävlingen blev full så snabbt. Ofattbart. 

Imorgon ska jag ut och springa i skogen.  Och klättra i träd.  Och över stenar. Och bära otympliga saker.  Martin fortsätter att överraska med dessa helt fantastiska träningspass och jag ser fram emot varenda ett av dem. Får hoppas bara att jag inte springer vilse i min iver över att hitta fler träd att krypa under, över och runt.

Godnatt alla fina. Hoppas att ni har haft en fin dag och att ni somnar med ett leende..

image

Leave a Reply

