Redan onsdag. Det rullar på i ett otroligt tempo hela tiden..swisch så är är det helg igen. Båda bra och dåligt. Onsdagar är dock en bra dag. Fina traditioner som har vuxit fram och en hel kväll tillsammans med en av de absolut bästa. Så mycket mer behövs inte för att få mig att le.

Dagen i övrigt då? Tre månaders jobb fick idag slängas i papperskorgen kan man säga. Så mycket för allt analyserande. Trist, men ibland blir det så. Nya tag inför nästa år och ja, det positiva är väl att jag fortfarande har en utmaning framför mig. Ibland kan siffrorna på jobbet vara ganska så roliga att jobba med ändå.

Träning efter jobbet. Massor av lyft. Det började bra. Bra känsla och stången bara flög upp. Sen gick det nedåt. Inget ville fungera. Dumma snatch. Aja. Bara att glömma och gå vidare. Nästa gång kanske det sitter bättre? Som tur var så avslutades dagens pass med ett PB i OHS. 70 kg klarar jag nu 🙂 Och det bästa av allt är att jag inte kände av den armbåge som tidigare strulat alls! Underbart!

 

Imorgon väntar löpning. Tror att det är precis vad som behövs imorgon. Imorgon ska beslut tas som kommer påverka framtiden en aning. Mer om det kommer..

One thought on “

Leave a Reply

