En gladare fredag

Igår blev jag visst ett år äldre. 27 år gammal nu. Usch. Jag trivdes som 26-åring. Nu tycker jag det räcker med att fylla år, jag behöver inte bli äldre..eller så kan livet få hinna ikapp åldern lite.

Många som gratulerade igår. Det värmer hjärtat och gör mig glad. Givetvis förstår jag att mer än hälften inte hade reflekterat över att det var min födelsedag om inte Facebook påminde alla..men ändå, folk tar sig ju faktiskt tid och skriver grattis och det är beundransvärt. En liten gest har oftast en större betydelse för mottagaren än vad man inser. Tack.

Jag var lite seg igår. Planeringen sprack i onsdags och jag åt varken lunch eller middag. Det slet visst mer än jag trodde så det var bara att glömma träning igår. Två dagars vila blev det istället. Tillhör inte mina favoritaktiviteter och det är tur att det inte händer oftare. Idag blir det dock träning iallafall och jag längtar som sjutton!

Såå..det är en bra fredag idag. Inte bara för att jag ska träna utan också för att fina Stina kommer hem! Yey! Hjärtat känns alltid mer helt när de man älskar är en nära.

Nu lite jobb och sen massage. Ha en fin fredag!

image

(Vackrare vänner får man leta länge efter.. )

Leave a Reply

