13.1

Idag var det så min tur att genomföra 13.1. T2B är väl inte riktigt min favoritövning ännu även fast jag faktiskt får till dem nu för tiden. Att sen även vara förkyld när ett riktigt tufft flåspass väntar är väl kanske inte helt optimalt. Men men. Nog med ursäkter nu. Trodde inte att jag skulle bli nervös, men precis innan klockan startades så kände jag de där fjärilarna i magen..ganska så härligt ändå, det visade ju att jag faktiskt var peppad inför det som väntade. Lite av nervositeten kom nog också efter att ha sett Katarina från Uppsala köra innan. Hon är duktig hon, och helt klart någon som sporrar mig till att göra bättre ifrån mig..man kan väl typ säga att jag har någon att jaga 🙂

I alla fall. 13.1. Det var tufft rent pulsmässigt, men jag hade en stor fördel i att mina T2B tog så lång tid att göra och att jag bara kan göra en i taget – det gav mig lite tid till att vila för att sen köra hårda på de andra delarna. Och det var skönt att känna att i alla fall de delarna flöt på bra. Sååå..jag landade tillslut på 6 varv (36 T2B alltså!) och jag är nöjd. Jag har nog inte mer än så i mig just nu..

13.1 körde jag hos CrossFit Uppsala – tack! Anledningen bakom det är att jag har spenderat det senaste dygnet på hotell i Uppsala med mina kära företagskollegor. Vi har planerat och strukturerat. Och jag kan nu för första gången under de 1.5 åren som vi har haft företaget säga att vi är samspelta, avslappnade, mindre stressade och strukturerade. Vi har en plan! Och vi vet vart vi står och vart vi ska! Det känns riktigt jäkla bra, och jag håller alla de tummar jag har att detta ska innebära att pressen och stressen lättar en aning. Kanske inte så här över en natt, men den kommande tiden kommer bjuda på en hel del förändringar och nyheter. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, det är inte lätt att driva företag – men skam den som ger sig! Vill man något så ser man till att kämpa på, även fast det så ofta känns som om man mer går flera steg bakåt än framåt.

Nu ska jag väl snart ta och sova. Boxen väntar imorgon.

Ibland måste man få höra att man är duktig också.

Leave a Reply

