På vift.

Jag har för några dagar bytt kontor. Istället för Eskilstuna hittas jag i Istanbul fram till på fredag. Pristräning och prisdiskussioner på plats hos “min” dealer här i Turkiet. Grymt skoj och intressant att få se hur denna marknad är på plats och det blir lite enklare att greppa hela situationen. Och sen är det alltid bra att få ett ansikte på de man har daglig kontakt över mail med. Var riktigt nervös inför den presentation jag skulle hålla idag (jag älskar att stå framför en publik men den där prestationsångesten förstör lite..). Presentationen gick dock riktigt riktigt bra och jag är helt klart nöjd 🙂

Det är ganska givande att ha detta jobb samt det egna företaget och boxen. Här får jag vara “business”-Camilla och klä mig i fina kläder..och på boxen får jag vara den mer avslappnade Camilla. Variationen är nyttig kan man säga, och givetvis handlar det då inte bara om kläderna jag bär..utan sättet att tänka, samarbeta, analysera och presentera. Jag tror (nej, jag vet) att båda mina jobb hjälper mig framåt på båda arbetsplatserna och utvecklar mig något enormt. Sen kan man dock diskutera hur bra det är i längden att jobba heltid samtidigt som man driver företag och box..men det tar vi inte nu.

Dagen har således bestått av en hel del power points och diskussioner. Vi slutade dock i skaplig tid så jag hann med 30 min på löpbandet (bättre än ingenting! ) på gymmet här på hotellet samt några vändor i poolen. Tack och lov för detta gym..hur hade en annan annars klarat alla dessa dagar?

Kvällen avslutades på en helhäftig restaurang där vi själva fick grilla vårt kött och våra grönsaker vid bordet. Jag kommer svettas kött hela natten..

image

image

Sov gott!

Leave a Reply

