Djupt andetag.

Om förra veckan var tuff så var det inget mot igår. Vilken dag jag hade, främst mentalt. 

Ni vet den där känslan då man känner sig otillräcklig, nästintill värdelös. Den känslan startade jag dagen med och sen gick det bara utför. Det är så mycket jag önskar jag hann göra. Så mycket jag behöver göra. Det pusslas hejvilt. Ibland känns det som om allt jag gör blir halvdant, att jag aldrig kan dyka ner djupt i saker. Jag avskyr det. Som den perfektionist jag ibland utger mig för att vara svider det då jag inte lever upp till de krav jag ställer. Jag funderar och funderar på hur jag ska komma tillrätta med allt. Just nu väntar jag typ på att det ska lugna ner sig..nästa vecka är det säkert bättre eller veckan därpå tänker jag hela tiden. Det funkar inte. Men jag har inga svar på hur jag ska få det att fungera. Återkommer när jag har ett svar.

Dagen räddades iallafall av den hälsoutvärdering jag gjorde på kvällen. Den gick grymt bra och det var en riktigt rolig timme. Roligt att se hur denna tjänst utvecklas med varje ny klient. Varje timme är den andra olik och den utmaningen sporrar mig. Och det är bra träning för mig då jag egentligen tycker det är lite jobbigt att träffa helt nya personer (skalet må vara starkt men insidan är en svag liten fegis..).

Träningen gick också bra igår. Formen håller i sig helt enkelt.  Härligt. Fortsatt teknikträning i de olympiska lyften och jag förvånas återigen hur stabil jag har blivit i rycket. Kan inte säga fingret på vad det är som gör det dock. Avslutade passet med en AMRAP på 15 min som bland annat innehöll pullups. Alltså, att klara att göra pullups i en amrap är fortfarande stort för mig!

Jahapp. Dags att ta tag i jobbet. Mycket att förbereda inför nästa veckas pristräning i Turkiet. Håller tummarna att systemen är med mig idag…

image

Leave a Reply

