Team1337 gör comeback!

Ett år lyckades vi hålla oss borta från backarna..inte inte längre! Nästa år gör Team1337 comeback i AXA Fjällmaraton. Efter många om och men fick vi äntligen en plats till detta fantastiska lopp och som vi längtar till start!

Jag har så många minnen från det där loppet. Både bra och dåliga. Men de bra överväger helt klart. Nu ser jag fram emot att skaffa mig fler minne, och återigen får jag göra det med min fantastiska Emma. Och Emma, hur imponerade blir man inte av dig?! Kulan förväntas komma i oktober, och i augusti nästa år står du på startlinjen till en fjällmara. Du är grym!

Åh, det ska bli så roligt! 

Leave a Reply

