Från noll till hundra..

Förra veckan var en tuff vecka. Det märktes verkligen att semestern var över och att allt var som vanligt igen. Jobb. Pass. Träning. Och allt annat. Fick hoppa in och leda pass istället för både Anna och Emma. Detta resulterade i att lägenheten mer kändes som en övernattningslägenhet istället för ett hem.

Träningen gick bra, som tidigare berättat, trots tidsbristen. Fredagens träning var grymt skoj, och än bättre blev det då Emma tränande samtidigt. Även fast man inte gör samma saker är det skoj att ha sällskap. Vi avslutade passet med att leka lite pullups. Gick inte lika bra som under onsdagens pass dock..

image

image

I lördags fick träningen stå tillbaka lite för en utflykt till Kolmården. Underbar dag med underbara människor. Dagar som den i lördags kan man leva länge på och jag känner mig så lyckligt lottad över att få uppleva dagar som den. Ingen stress. Bara vara. Fast..träning blev det väl i och för sig kan man säga…att köra en rullstol är inte lika lätt som det ser ut nämligen. Jag är imponerad över att Marcus litade på mig när jag höll i handtagen, jag skulle nog inte ha gjort det..

image

image

Söndagen började med helt fantastiskt öppet gym på YesBox. Grymt bra drag! Så roligt att se att så många kommer förbi trots att vi inte har pass. Min egen träning genomfördes dock inte på boxen utan det blev en tur till Parkenbadet med Stina. Simning och regn. Inte mig emot dock..av någon anledning trivs jag som bäst när förhållandena är som värst (varför göra det enkelt för sig?) 😉

Ny vecka nu. Håller tummarna att den inte blir lika tuff som förra. Det är inte ok att känna sig överkörd av ett tåg redan en vecka efter semestern..

Leave a Reply

