Ibland måste man titta bakåt..

..för att inse vilket innehållsrikt liv man faktiskt lever, men framförallt vilket fantastiskt liv man faktiskt har. Har spenderat några timmar hemma hos Emms och Robban nu på kvällen. Blev en liten nostalgikväll för både mig och Emms då vi gick igenom hennes arkiv av bilder och filmer. Och jaa..ibland undrar jag vart vi får allt från? Jag bjuder på några guldklimpar från förr (de mesta av detta har postats tidigare..) men jag tror att det finns en stor risk att det bara är jag och Emma som skrattar åt allt detta, resten av er lär nog bara skaka lite på huvudet och himla med ögonen. 😉

20121026 182313 from Camilla Autio on Vimeo.

VIDEO0352 from Camilla Autio on Vimeo.

VIDEO0343 from Camilla Autio on Vimeo.

VIDEO0347 from Camilla Autio on Vimeo.

VIDEO0323 from Camilla Autio on Vimeo.

DSC_0754 (1)

Leave a Reply

