Mindre smart idé

Jaha. 1h rodd igår. Man tycker ju att det borde räcka. Men nja. Idag började jag ångra att jag inte fortsatte ro ett tag till för att se hur lång tid 21 km skulle ta. Såå..jag fick den mindre smarta idén att testa på det idag istället.

Som tur var hade jag bra sällskap som peppade på bra samt datorn med Games framför mig. Perfekt upplägg för att orka med en kväll på roddmaskinen.  21 km avverkades på 1h 42 min. Fy sjutton vad ont i händerna jag hade efteråt! Och nu ett tag efter börjar baksida lår och rumpa göra ont. Men nu är det gjort och jag är nöjd med tiden..speciellt med tanke på gårdagens rodd 🙂

Nu lovar jag att vila i ett par dagar!

Nej, nu ska jag fortsätta titta på Games. Jag är så imponerad av dem alla! Och det är roligt att så många nya namn placerar sig högt upp i resultatlistan 🙂

image

Leave a Reply

