Det bor en vekling i dig..

Jaaa, tydligen tycker Emma att det gör det. Bor en liten vekling i mig, alltså. Bara för att jag högljutt beklagade mig över hur ont mina händer gjorde efter dagens pass. Och ja, jag är väl beredd att hålla med henne. Lite smärta borde man ju faktiskt kunna stå ut med, och mina händer blödde ju inte ens..illa. Hur skönt det kommer att bli att ro 1h imorgon med dessa händer är en annan fråga, men jag får väl helt enkelt bita ihop då och se till att sudda bort den där stämpeln som vekling då. 😉 (Egentligen tycker jag att det är jättesynd om mig just nu..) T2B är farliga grejer kan jag konstatera, men samtidigt..vad gör några trasiga händer när jag idag lyckades göra flera än jag tidigare har gjort. T2B är inget problem i sig längre, nu ska jag bara lära mig göra fler än en i taget..

IMG-20130724-WA0009

Bilden gör inte smärtan rättvisa..

Vilken helt fantastisk dag det har varit annars – igen! Hur kan man vara så lyckligt lottad att få ha såna här dagar flera gånger om?! Jag och Emma har hängt här på Playa Höjden större delen av dagen. Solat. Ätit. Tittat på Games Update Show. Pratat. Och hör och häpna – vi båda har dessutom badat idag! Badet kan väl dock ses som ett nödvändigt ont för att kunna ta lite roliga hoppbilder.. 🙂

20130724_160303_3

 

20130724_160738_4

Mycket av dagens prat handlade om mat och kunskap. Detta i och med att Emma signade upp sig på Nutritiondelen inom OPT igår. Hon är redan såld på hela konceptet och det är grymt intressant att få höra allt hon får lära sig. Så småningom funderar jag på att lägga till denna del till de delar jag redan har..ska bara se till att bli klar med allt annat jag har att göra. Ett riktigt bra komplement till vårt utbud på YesBox är det helt klart i alla fall 🙂

Efter en hel dags häng i solen så styrde vi bilen mot boxen för Öppet gym och specialpass med ett handbollslag. Hur skoj som helst och nu håller vi tummarna för ett eventuellt längre samarbete. Det skulle vara grymt lärorikt och intressant att få programmera ett lag och se vad CrossFit och balanserad styrka skulle göra för deras utveckling.

Nehepp. Dags att sova kanske. 

  20130724_201856

Styrkan sitter i bältet..eller?

Leave a Reply

