Lite blod får man stå ut med.

Det blev en längre tur idag. Totalt 13 km. Inte bara löpning men den löpning som blev av räckte och gick grymt bra. Så ofta springer jag inte längre, långt ifrån så ofta och mycket som jag vill, men formen finns ändå där. Kanske inte på samma nivå som när jag klarade fjällmaran, men tillräckligt för att kunna springa så långt jag villl och inte så långt jag klarar.

Jag börjar bli lite sugen på att springa en fjällmara igen..en ny och lite mer krävande fjällmara kommer att gå av stapeln officiellt nästa år. Jag är i princip helt säker på att jag ska springa den. Hoppas bara att det fungerar med övrig träning..på något vis ska det nog lösa sig 🙂

Det var förvånansvärt torrt uppe på fjället idag. Och fint. Riktigt roligt att se hur annorlunda allt ser ut nu på sommaren jämfört med på vintern. Det är knappt att man känner igen sig 🙂

Dagen avslutas nu med ett glas rött, bastu och soffhäng. Underbara semester!

image

image

image

image

image

image

Skavsår, blod och lera hör lite till..

Leave a Reply

