När livet ler mot en.

Vissa dagar är lite mer grå (svarta?) än andra. Men så finns det också de dagar då det känns som om hela tillvaron bara ler mot en och allt känns perfekt. Idag var en sån dag.

Sovmorgon först..som dock resulterade i att det blev lite stressigt att hinna till boxen till utsatt tid. På boxen så rullade allt på så fint så. Flera körde gårdagens testpass och andra tränade teknik. Helt fantastiskt att få stå bredvid och bevittna allt detta. Sen blev det en kort intervju med den lokala tidningen. Och efter det så blev det ett oplanerat möte med mina företagskollegor ute i solen. Jag tror nog att YesBox har en av de bästa möteslokalerna…

20130707_145952

Resten av dagen har jag spenderat med en av de bästa – min fina Emms. Vi har ätit glass (jodå, man får faktiskt göra det när det är sommar!), snyltat mat hos finaste föräldrarna och badat fötterna ute i Borsökna (att bada var bara att glömma då fötterna nästan domnade bort i vattnet..hehe..).  Kvalitétstid om något detta! Ibland suckar man över att tid så sällan finns till att göra allt detta. Om dagarna så ska man ju ändå hinna med jobb, box- och företagsjobb och sin egen träning (och kanske städa, handla, tvätta och allt det där andra man tydligen behöver göra som vuxen). Men samtidigt, skulle man uppskatta dagar som dessa lika mycket om man ofta fick uppleva dem? Det kanske är tur att man har fullt upp hela tiden, på det viset lär man ju sig uppskatta allt det där andra som man annars hade tagit för givet – som att sitta på en brygga med sin bästa vän och svalka fötterna i vattnet.

20130707_174535

Kommande vecka är sista veckan innan min semester. Jag tycker faktiskt att det är skönt att semestern inte har börjat ännu, för då kan den ju inte heller ta slut än. Jag ska därför njuta så mycket som möjligt av kommande vecka..men oj, vad jag ändå ser fram emot att få semester. Bara kunna träna, äta och återhämta mig. Hur underbart som helst! 

Hoppas att ni alla har haft en bra helg!

Leave a Reply

