Glad tjej!

Äntligen har det värsta av förkylningen släppt och jag har idag kunnat träna! Jag njöt från första roddraget i uppvärmningen till den sista burpeen i passet. Helt underbart!

Det bästa med träningspasset var dock att få känna skillnaden gällande power och energi i kroppen. Veckan eller till och med vekorna innan förkylningen bröt ut var kämpig, det mesta var tungt..men nu, vilken skillnad! Det kändes fantastiskt rakt igenom, och då har jag ändå varit rejält däckad för inte många dagar sen. Vem vet, kanske var det min kropp som kände att det hade gått lite för långt och att en paus behövdes? De där dagarna som mestadels spenderades i sängen kanske var precis det jag behövde?

20130622_191618

Jag har nu i alla fall tagit ett steg mot en mer strukturerad vardag och förhoppningsvis mindre stress. Jag har kommit fram till att jag inte längre kan jobba med företaget och boxen VARJE dag. Det fungerar inte att spendera varje kväll till bokföring, programmering etc. Sååå..jag har nu vigt två dagar till företags- och boxjobb (utöver de dagar jag leder pass). Ska bli intressant att se vad detta gör för både träningen men också mitt allmänna välmående.

Midsommar har det ju varit denna helg också. En riktigt mysig och lugn midsommar med bästaste vännerna (Emma, vi saknade dig, Robban och kulan!!) blev det som startade med ett fantastiskt roligt midsommarpass på YesBox. Jag älskar när jag som coach kan stå bredvid och skratta lite elakt..hehe..

20130621_123012

20130621_150621_7

Jag är så tacksam just nu för alla fina människor jag har omkring mig. Vad vore jag utan alla er?!

20130622_185730

Leave a Reply

