Jaha. Vem tog min sömn?

Yey. Ytterligare en natt med orolig sömn. Flera nätter i rad har jag nu vaknat av att jag har en känsla i kroppen av att jag måste göra något, att jag har glömt något. Nuförtiden så vaknar jag inte bara, jag är även på väg upp ur sängen och hittar mig själv alltsomoftast sittandes på sängkanten.  Inatt somnade jag till och med sittandes! Inte helt ok detta..hur kommer man ur detta? Och inte kan jag bota tröttheten med kaffe heller i och med att jobbets kaffe är odrickbart. Jaa, just nu tycker jag synd om mig själv.

Igår hade jag ett mycket behagligt träningspass programmerat.  Simning följt av bastu och ett glas rött (!) 🙂 Det blev ett antal längder i föräldrarnas pool (tack och lov har dem jet stream också..) och till och med en badkruka som jag tyckte att temperaturen var behaglig 🙂 Tyvärr så följde jag inte programmeringen helt..det där glaset rödvin får nog vänta till helgen..:-)

Imorgon ska jag äntligen till sjukgymnasten och kolla axeln. Den känns någorlunda bra men är inte hundra. Hoppas att morgondagen bidrar till att den snart är helt bra. Ogillar att vara begränsad i träningen.

Nej, nu ska jag fortsätta försöka hålla mig vaken..

image

Leave a comment