På både gott och ont

Kan inte någon dra i bromsen och få dagarna att gå lite långsammare?

Snart två veckor sen YesBox flyttade till nya lokaler. Och som det har hänt grejer sen dess! Många nya ansikten på boxen. Ny programmering. Nya tjänster (..jupp..nu är det dags för mig att börja erbjuda individuell programmering..). Intresset för CrossFit och YesBox har exploderat minst sagt. Och det på både gott och ont. Underbart att få lära känna alla nya, att få lära allt vidare och få se nya framsteg. Det är fantastiskt att få se hur bra och fint våra “veteraner” hälsar alla nya välkomna, hur de hjälps åt att få alla att känna sig som hemma. Jag älskar den familjära känslan vi har fått och njuter av varje minut i boxen. Men, givetvis har allt det nya inneburit mer jobb också. Och när man redan har mycket att göra så är det svårt att hinna med. Det är en otrolig balansgång hela tiden. Men jag vill inte klaga, det är ju så här det ska vara! Och jag vill inte att det slutar. Jag måste bara prioritera om lite..igen.. Det är i alla fall otroligt häftigt att få vara med om denna nya fas vi nu går in i. Vart kommer allt detta leda? 🙂

Träningen har hamnat efter den senaste veckan. Jag trodde aldrig att det skulle ske. Främst beror det dock på MK Open. I och med skadad axel så var jag inte med och tävlade. Men jag var där och hejade på våra fantastiska kämpar från YesBox. Och som de kämpade, och vilka prestationer de bjöd på! Jag är SÅ stolt. Och jag längtar till nästa tävling…och jag kan meddela att det är nästa precis lika jobbigt att stå bredvid och vara coach som att själv tävla..i alla fall rent känslomässigt 🙂 Det var en grym helg helt enkelt..och att vi dessutom fick sova i ett fängelse hela helgen gjorde inte saken sämre 😉

Nu är det full fart resten av denna vecka. På lördag är det invigning i nya boxen (du kommer väl?). Och nästa vecka..nästa vecka, då lugnar allt ner sig och jag kanske blir mig själv igen 🙂

Btw…just nu är det så illa att jag knappt inte hinner handla. Tur då att man kan få maten, eller i alla fall delar av maten, hemkörd. Igår stod en låda med ekologiska grönsaker utanför min dörr och väntade. Hur bra som helst ju! 🙂 Allt går att lösa helt enkelt

20130604_164032

Leave a Reply

