Att välja.

Idag känns det ändå positivt. Jag har haft ont som sjutton inatt, och enda sättet att vända sig om i sängen är att sätta sig upp helt..men, så länge jag är stilla fungerar det.

Jag har lyckats få en tid till sjukgymnasten om ca 2 veckor med förhoppningen om att det kan bli ännu tidigare.  Håller tummarna för det!

Jag har bestämt mig att detta bara är ett litet hinder som ska forceras och att det finns massor av annan träning jag kan göra. Fokus denna cykel är ju bland annat singelben och så mycket använder man ju inte axeln där! Jag får helt enkelt anpassa och göra det jag kan fram till att allt känns bättre. Jag gör ett val helt enkelt och väljer att se framåt.

Allt blir nog bra tillslut 🙂

Ikväll väntar pass på YesBox. Ny programmering sen i måndags för våra grymma atleter. Det är riktigt intressant och utmanande att programmera. Att få bygga upp allt från grunden och se hur resultatet växer fram är häftigt. Det finns ingen gyllene väg men med rätt verktyg kommer man långt. Jag ser fram emot den dagen jag kan lägga ännu mer tid på att programmera och hjälpa andra bli ännu bättre. För genom att hjälpa andra växer även jag.

Ha en bra dag!

Leave a Reply

