Ibland tänker man inte så långt..

Denna vecka har jag tagit mig till jobbet med hjälp av Hedvig. För den som inte vet det så är det min cykel, och inte vilken cykel som helst utan min racer. Hon är så fin min Hedvig. Och ja, jag döper alla mina cyklar och bilar..:-) (helt normal är jag nog inte..)

I alla fall. När man cyklar på en racer ska det gå fort. Helst ska man cykla om alla man ser. Nejdå..jag är ingen tävlingsmänniska.. Även idag skulle jag prompt cykla om alla. Även fast det var motvind. Och även fast både rodd och löpning väntade. Ibland tänker jag inte så långt..

Benen var skapligt sega när jag kom igång med löpningen.  Tur att jag kunde värma upp i någon km..sen väntade som tur var bara två km i 5 km-tempo. Hmm..det gick visst lite fortare än så. Men jag skyller på regnet. Härligt var det ändå och resterande del av träningen gick också bra. Dock var jag lite tankspridd och lyckades göra lite fel..jag hoppas dock att det inte påverkar dagens träning allt för mycket. En bra träningsdag har det varit och en otroligt härlig stämning på boxen.  Underbara människor!

Imorgon har jag bokat tid för att kolla upp axeln eller vad som nu gör ont. Håll tummarna! 

Sov gott!

image

Jupp, det regnade en hel del större delen av löpningen..men jag är glad ändå 🙂

Leave a Reply

