14 dagar kvar.

Helt otroligt vad tiden går fort. Känns som om det var igår vi skrev på kontraktet..men i själva verket är det endast 14 dagar kvar till att YesBox flyttar till nya lokalen. Och vilken lokal sen!

Stora portar ut till 150 kvm uteplats i söderläge. Gissa vart jag kommer hänga i sommar?! Helt ok med långa roddintervaller i sommar när man kan ställa roddmaskinen ute..

Inomhus har vi 210 kvm med kök, nyrenoverat badrum och framförallt ordentlig ventilation. Vår hyresvärd är grym!

Inte konstigt att man längtar…

image

image

image

Hann med träning igår också.  7 min rodd samt två amrap på 7 min (5 burpees, 10 stepups och 10 situps samt 3 t2b, 10 svingar och 200 m rodd). Roligt och framförallt svettigt pass! Fick sällskap av Emms på boxen. Just nu programmerar jag Emms..en riktig utmaning då hon är gravid (jupp, min fina bästa vän är gravid!) men det ger värdefull kunskap 🙂

image

Ha en fin fredag alla!

Leave a Reply

