Konstant utveckling. Aldrig nöja sig.

Tre intensiva dagar har nu passerat. Tre helt fantastiska dagar. Så många funderingar som snurrar runt i huvudet, planer för kommande månader och en förväntan om framtiden. Jag längtar efter att få börja använda de verktyg jag har fått lärt mig dessa dagar, att få omvandla allt det teoretiska till praktiskt. Riktigt roligt men framförallt utmanande kommer det att vara. Precis som det ska 🙂

När man lär sig mer så kommer man fram till hur mycket man inte vet och kan. Hur mycket det finns kvar att utforska. Det jag har svårt för är att vara objektiv, att inte helt slukas av det jag har lärt mig och lita på att det är den enda sanningen. Detta är helt klart en sida som jag måste jobba mer med, framförallt om jag vill bli en duktig coach. Det gäller att aldrig stanna, att aldrig sluta lära sig. Man får helt enkelt inte nöja sig.

Just nu sitter jag på tåget på väg hem. Som sällskap har jag lite viktplattor med en sammanlagd vikt om 30 kg..hur tänkte jag egentligen när jag valde att ta tåget hem från Uppsala? Vägen mellan de olika spåren har nog aldrig varit längre än idag..men, jag får se det som aktiv vila helt enkelt 🙂 Och, vad gör man inte för YesBox och våra underbara medlemmar 🙂

Känns lite underligt att det är måndag idag och att en vanlig dag på jobbet väntar imorgon. Huvudet är inte riktigt med på allt och några dagar ledigt skulle helt klart uppskattas just nu. Men, det är bara att återgå till de vanliga rutinerna..

Snart hemma.

20130415-211911.jpg

Leave a Reply

