Pusselbitarna faller på plats.

Vilken helt fantastisk dag det har varit! Jag är som en kunskapstörstande svamp som suger till mig all ny kunskap. Helgens OPT-kurs kunde inte ha börjat bättre. Helt plötsligt känns det som om pusselbitarna faller mer och mer på plats, frågetecken börjar rätas ut. Det finns så mycket att lära, så mycket att jobba med när jag kommer hem igen, men nu är steget taget..

Framtiden ser riktigt ljus ut för YesBox men framförallt för min del också. Desto mer jag lär mig desto mer säker blir jag på att det är det här jag vill göra resten av mitt liv. Jag vill hjälpa andra att må bättre genom bra val och träning, hjälpa andra att spränga gränser, hjälpa andra att ta steget som de inte trodde att de kunde ta. Jag vill inspirera och motivera.

Det är grymt häftigt att lära sig nya saker!

20130413-205816.jpg

Leave a Reply

