Igår

Gårdagens träningspass var riktigt behagligt. Ett pass där man bara kan köra på på en bra känsla i kroppen hela tiden. Ett pass med mycket svett, hög puls till och från men ingen smärta. Såna pass behöver man också..det behöver inte alltid göra ont, kännas förjäkligt eller spruta mjölksyra. Ibland måste man få njuta under träningen också. Jag gillar helt klart variationen mellan mjölksyra (som jag dock har respekt för) och behagliga pass!

Gårdagens träning;

@85-90%, 3 min vila mellan

3 min: 30s DU, 30s hang squat snatch@20kg

3 min: 30s DU, 30s wall ball

3 min: 30s DU, 30s utfallssteg

3 min: 30s rodd, 30s KBS@16kg – höga

3 min: 30s rodd, 30s stepups (och stepdowns) på 40cm låda

3 min: 30s rodd, 30s bear crawl
+
15 min löpning@Z1

I vilan mellan varje “intervall” kunde jag inte hålla mig från att göra några pullups. Alltså. Det är så häftigt att kunna göra en bara sådär! 

Min kväll på boxen igår. Och för ovanlighetens skull var det fler killar på passet än tjejer! Det händer inte ofta på YesBox..men killarna börjar faktiskt hitta till oss också nu. Vi börjar få en riktigt intressant mix av folk hos oss och det är häftigt att se så olika människor hitta ett gemensamt intresse och samarbeta. Ska bli spännande att se vad den nya lokalen tillför. Inte långt kvar till flytten nu, och med tanke på hur fort tiden går så är det nog snart slutet av maj 🙂 Grymt!

Idag är det vila för min del. Träning imorgon och sen raka vägen  till Uppala. OPT-kurs hela helgen! Yey!

20130410_170323

Älskade YesBox!

Leave a Reply

