Senaste dagarnas träning.

Redan torsdag. Har hunnit med endel träning sen jag kom hem från Sälen. I tisdags var jag riktigt laddad för ett nytt PB i jerk. Nytt PB blev det, men inte på den vikt jag ville. Nya PB vikten för både push jerk och split jerk är i alla fall 77 kg. Får jag till tekniken så klarar jag helt klart ett antal kg till..

Igår väntade roddintervaller på 100%. Jag hade ångest hela dagen inför det.  Att köra på 100% i 60 sek gör ont om man klarar att pressa sig helt. Jag är besviken på mig själv att jag har sån respekt för den smärta som följer med mjölksyran, den gör så att jag inte tar i det där sista lilla. Hur gör man för att komma förbi den tröskeln?

Efter gårdagens sista pass på YesBox passade jag på att testa HSPU..detdröjer ett tag innan jag sätter dem, men bara det att jag klarar att sparka upp till handstående och ta mig ner till bottenläget är stora framsteg för mig..det var inte längesen jag var livrädd för väggen..

image

image

Senare idag bär det av till Uppsala. Skoj! Lite löpning ska jag hinna med också 🙂
Ha en bra dag!

Leave a Reply

