Sälen igen.

Som vanligt vid påsk så är jag i Sälen. Open 13.4 körde jag hos CrossFit Sälen igår – tack för att jag fick komma förbi! CrossFit Sälen var en riktigt mysig box 🙂 Jag älskar verkligen sammanhållningen och det varma välkomnandet man möts av hos alla boxar.

Givetvis blir det en hel del längd dessa dagar. 8 km i torsdags, 5 km igår och idag blev det runt 12 km. Vilken skillnad jag känner i åkningen från tidigare, tänk vad mycket extra armstyrka gör 🙂 Och hur häftigt är det inte att bli bättre på det man annars inte tränar så mycket på bara genom att köra CrossFit 😉 Äntligen börjar det bli lätt att staka..och fy sjutton vilken träningsvärk jag börjar få i triceps och bröst tack vare all stakning 🙂

Nästa vintersäsong hoppas jag på att vi kan köra lite längd på YesBox. Kanske är fler än jag som vill utmana sig lite extra och satsa på en bra tid på Vasaloppet? Om inte så är ju ändå längdåkning fantastiskt bra träning…

Hoppas att ni alla har en trevlig påsk!

20130330-172511.jpg

Leave a Reply

