Då och nu..

Idag genomförde jag 13.4. Toes to bar är en övning som jag nyligen klarade av att göra ett par reps av, så jag hade inga större förhoppningar om att klara flera repetitioner. Satsade på att klara varvet med 6 reps..det kändes lagom sett till mina tidigare prestationer på t2b. Men, där underskattade jag tydligen mig själv..lyckades faktisk klara både 3 och 6 t2b och sen även 9! Så, jag lyckades således göra 18 reps t2b idag. Behöver jag säga att jag är nöjd?! Det blev inte så väldigt många reps totalt sett, men en grym prestation för att vara jag.

Det roliga är att jag, som många redan har sett, har kvar videon från förra året då t2b var med. Fantastiskt att kunna se förändringen, tänk vad mycket som kan hända på ett år..(tror aldrig att jag vänjer mig vid att höra min egen röst på video..helt ok att stänga av ljudet 😉 )

Förra året:
<

Open 12.3 from Camilla Autio on Vimeo.

/code>

Idag:

Open 13.4 from Camilla Autio on Vimeo.

Leave a Reply

