En promenad mitt i vintern.

Många går och drömmer om våren. Det gör definitivt inte jag. Jag njuter av vintern fortfarande. Snön får gärna ligga kvar i minst en månad till..och sen kan vi helt hoppa över första delen av våren och gå direkt på sommaren. Nepp, jag är inte så stort fan av våren (kan ha att göra med allt pollen och gräs..)…

Det är så fint ute med all snö. Synd bara att det ska pendla mellan plus- och minusgrader så att allt det fina på träden inte ligger kvar. Men men, man kan inte få allt här i livet. Har vilodag idag så passade på att ta en promenad efter jobbet (har ju en obokad kväll!) och njöt av kylan och snön. Så härligt att bli sådär röd och kall om kinderna. Jag gillar till och med att halka runt lite smått hela tiden. Jag är lite konstig. Jag vet.

20130226_170127 20130226_170057

Längtar till torsdag. Då styr jag bilen mot Sälen.

 

Leave a Reply

