Söndag fylld av tester.

Sen några månader tillbaka håller jag på att utbilda mig inom OPT.  Jag är just nu mitt uppe i Assessmentdelens sista steg, dvs utföra testerna i praktiken.  Det är hur spännande som helst och jag känner att detta kommer göra mycket för mig som coach men också för YesBox. Det är häftigt att få forska vidare i hur olika resultat kan ha sina samband och att försöka hitta “lösningar” till de olika problemområden olika individer har.

Idag har jag lyckats boka in sex personer för test. Och vid varje test lär jag mig något nytt..och,  okej, jag börjar bli bättre på att manövrera kalipamätaren..så blåmärkena hos mina försökspersoner blir färre och färre 🙂

Nu mellan två av mätningarna ska jag klämma in det sista av min egen träning för dagen. En hel massa T2B ska fixas…

image

Leave a Reply

