Mörkt, kallt och trött..men gillar det ändå.

Löpning innan frukost idag. Det var riktigt segt att komma upp imorse dock. Kan bero på att jag slog nytt bottenrekord gällande djupsömn inatt och att jag natten till igår återigen var tillbaka i de gamla rutinerna och tvingade mig själv att vakna mitt i natten (tydligen ville jag gå upp redan 10 i 2..). Ska se till att ta mig i kragen och styra upp detta direkt.

Morgonjoggen då? Jodå, den löpte (hehe..) på riktigt bra. Intressant att känna hur annorlunda hungern var denna gång mot sist i och med mina nya matvanor. Och frukosten smakade ju helt underbart när jag väl kom hem sen.. Skulle bara springa 20-25 min idag, behaglig sträcka så här på morgonen.  Bra sätt att få igång kroppen. Fort går det ju inte, men vad gör det?

Nu blir det jobb som vanligt och sen träning ikväll igen.  Ser också ut som att det blir en tur i spåret med Emms och Stina..woho! Ibland kan ju faktiskt torsdagar vara riktigt bra dagar 🙂

image

Leave a comment