Fredagens träning

Innan jag hoppade på tåget och senare bussen till Uppsala igår så hann jag med lite träning. Bland annat rumänska marklyft. Filmade ett par av mina fem set och nedan länk visar set tre. http://vimeo.com/58224902 Jag tycker att jag kanske böjer för mycket på benen, men samtidigt så är jag nog för kort i baksidorna för att kunna ha rakare ben. När jag ska upp med vikten så släpper jag ryggen en aning..är det en acceptabel rygg ändå eller ska jag jobba mer på att hålla den på plats? Vikten jag kör på är 100 kg, och meningen är att tempot ska vara 40×1, kanske behöver hålla mot mer neråt.. Om några timmar ska jag ta mig till CrossFit Uppsala för dagens träning. Ska bli grymt skoj att få säga hej till alla där 🙂

Leave a Reply

